Freelance – Administrativ konsulent til forandringsledelse
Deadline: 15/01/2021 UDLØBET - Se aktuelle opgaver
Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?
Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Beskrivelse
Assisterende i forandringsledelse/ change management af DDM projektet. Personen behøver nødvendigvis ikke den store erfaring indenfor forandringsledelse, dog gerne med kendskab til dette. Personen skal være klar til at varetage administrative opgaver, hvorfor personen skal være struktureret da der er mange elementer der skal holdes styr på, samtidig er det en fordel med et godt kendskab til PPT og excel.
Opgaver indeholder eksempelvis: Eksekvering af Change impact assestment, udarbejdelse af ledelsesforløb, erfarings med projektledelse, udarbejdelse af spørgeskemaer, og opfølgning på ovenstående. Projektet løber indtil udgangen af 2021.
Opgavelængde: 11 måneder + Option
Omfang: 37 timer ugentligt (fuldtid)
Opstart: 01. februar
Lokation: Århus, onsite (pt. remote grundet Covid-19)
Sprog: Dansk & Engelsk
Man kommer til at arbejde i en organisation med mange spændende opgaver der sammen med Change Manager teamet skal løses. Det er en udpræget administrativ opgave og det forventes derfor man er ekstremt struktureret, god til at løse mange opgaver (gerne samtidigt) og at man formår at være proaktiv og god til at løse opgaver
Nødvendige kompetencer:
– Excel 0g Powerpoint
– Stærke koordinationsegenskaber
– Solide engelskkompetencer både skriftligt og mundtligt
Det er godt at have kendskab til:
– Change Management, men ikke et krav
Kontakt os med det samme:
Har du de rette kompetencer, så send dit opdaterede CV til lhagelquist@avenida.dk med det samme!