Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?
Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Beskrivelse
For vores kunde i Storkøbenhavn søger vi en Business Central (BC) konsulent til et fuldtidsprojekt, der initialt vil have en kontraktlængde på 3 måneder, men forventes at blive en del længere.
Arbejdssted: Storkøbenhavn
Omfang: 100 %
Opstart: ASAP
Varighed: 3 – 6 måneder
Sprog: Dansk og Engelsk
Opgaver
BC (Business Central, økonomisystem)
- Opgavedefinition, styring af opgaver, test inden idriftsætning
- Oprette nye brugere
- Oprette /indlæse ressource enheder og priser ifbm. nye montører
- Oprette /indlæse lokations relaterede data ifbm. nye montører
Div. Driftsrelaterede opgaver
- Adhoc forespørgsler, dataudtræk, analyser (excel)
- Opdatering i BC vedr. servicezoner, montør udskiftning/ændring centre
- Behandling af data fra biler, i BC, korrektion via Record Deletion
- Opdatering priser (køb og salg)
- Standard kostpris opdateringer
- Opdatering af Connect PopUp kontaktliste
- Overtagelse serviceforretninger, indlæsning/oprettelse kunder mm. i BC
- Udsendelse rykkere vedr. manglende modtagelser
- Udsendelse rykkere vedr. manglende returvarer
Udvikling
- Udvikling af nye værktøjer i Excel, f.eks. udskrift garantibeviser
- Udvikling værktøjer til dataopdatering i BC (rapid pakker)
- Udvikling i BC, test af tilretninger/udvikling fra Vektus
ExpandIT
- Opgavedefinition, styring af opgaver, test inden idriftsætning
- Undersøgelser, når systemet opfører sig mærkeligt
Kvalifikationer
Vi søger en profil, som kvalificerer sig på følgende:
– Solid erfaring med Business Central på funktionelt niveau
– Basisviden om finans og logistik
– Solid erfaring med Excel
Har du de rette kompetencer og er du interesseret?
Send dit opdaterede CV på dansk med det samme til jgeisler@avenida.dk