Forside > Opgaver > Change Manager, København

Change Manager, København

Deadline: 03/02/2023 UDLØBET - Se aktuelle opgaver

Kompetencer

Regioner

  • Region Hovedstaden

Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?

Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.

Tilmeld dig her

Beskrivelse

For kunde i København søges en Change Manager til implementering af en ny fælles proces for gennemførelse af organisationsændringer. Processen er skitseret på et overordnet niveau, hvor mål, faser og gevinster er fastlagt. Change Manageren skal derfor facilitere, at processen nedbrydes i konkrete aktiviteter med roller og ansvar og implementeres i tæt samarbejde med kunden. Dertil skal den nye proces forankres hos kunden,  så den videre implementering kan varetages af kunden selv.

Konsulenten forventes at kunne:
-Lede implementering af en ny tværgående proces for gennemførelse af organisationsændringer. Med tværgående forstås på tværs af kundens lokationer
-Sikre forankring af viden og ejerskab for den nye organisationsændringsproces hos kunden
-Udarbejde lokal governance for organisationsændring for kunden i samarbejde med kundens ledelse


Arbejdssted:
København
Omfang: 27 timer per uge
Opstart: 10. feb
Varighed: 4 mdr.
Sprog: Dansk

Kvalifikationer
Vi søger en profil, som kvalificerer sig på følgende, eller lignende, metoder og principper:
-Konkret erfaring med udarbejdelse af organisationsanalyser og implementering af nye arbejdsgange
-Konkrete erfaringer som projekt- og/eller programleder, herunder sparring, samarbejde og rapportering på øverste ledelsesmæssige niveau
-Konkret erfaring med opgaver vedrørende systemlandskabet i en større offentlig organisation
-Det er en fordel, hvis erfaringen er fra sundhedsvæsnet

Har du de rette kompetencer og er du interesseret?
Send dit opdaterede CV på dansk med det samme til ucalum@avenida.dk