Forside > Opgaver > Change & Problem Manager, København/Remote

Change & Problem Manager, København/Remote

Deadline: 25/02/2021 UDLØBET - Se aktuelle opgaver

Kompetencer

  • IT Drift

Regioner

  • Region Hovedstaden

Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?

Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.

Tilmeld dig vores mailingliste her

Beskrivelse

For vores kunde i København søger vi en Change og Problem Manager. Det bliver din opgave at sikre og drive udførelsen af Change & Problem Management processer (problem er ikke beskrevet men vi arbejder med denne operationelt) samt vejlede kundens medarbejdere og andre interessenter i processen.

Det bliver konsulentens opgave at sikre at
– Changes/ problems bliver modtaget og behandlet professionelt
– Løbende information til vores kunder sammen med de kundeansvarlige
– Følge op på processens effektivitet og udførelse, herunder løbende review samt støtter op om vores incident manager
– hjælpe med koordination af ændringer i vores infrastruktur, sikre kommunikation til kundeansvarlige og brugere i koncernen og afklare konsekvenser af ændringer i samarbejde med system- og teknikansvarlige
– Vejlede kollegaer og andre interessenter i processer

Arbejdssted: København
Omfang: 100 %
Opstart: ASAP
Længde: 3 – 6 måneder
Sprog: Dansk & engelsk

Vi har brug for en konsulent med flest mulige af følgende kvalifikationer:
-Erfaring fra en lignende rolle
-Erfaring med Incident og change management
-Erfaring med ITIL – gerne certificeret
-God samarbejdsevner
-Positiv attitude og en løsningsorienteret tilgang til opgaveløsning
-Resultatorienteret og selvstændig
-Vedholdende og kan holde mange bolde i luften
-God til at begå dig på alle organisatoriske niveauer

Har du de rette kompetencer?
Send straks dit CV og angiv, hvor hurtigt du vil kunne starte på ucalum@avenida.dk