Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?
Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Beskrivelse
Vi søger en erfaren Incident Manager til at varetage en central funktion i en større infrastrukturorganisation. Opgaven har stor påvirkning på organisationens daglige IT-drift, procesmodning og deraf forretningens opfattelse af IT.
Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:
– Tage rollen som Proces Manager på ITIL-processen Incident Management
– Indtræde i rollen som Situation Manager i dagstid 8-16 ved kritisk nedbrud eller driftspåvirkninger
– Tage rollen som Situation Manager ved kritiske IT-nedbrud
– Fungere som bindeled mellem 1st level support, 2nd level interne ressourcer såvel som eksterne leverandører
– Drive den løbende procesmodning der favner daglig drift i kombination med at møde forretningsbehov
– Proaktivt analysere og bibringe forbedringsforslag til ledelseslaget i IT med henblik at styrke ITs performance
– Månedlig undervise af IT-kolleger i incidentprocessen og ITIL i samarbejde med de øvrige Proces Managers i organisationen
– Drive ITs ugentlige KPI-møde med status på den forgangenes uges driftssituation og performance på udvalgte målepunkter
– Nøglerolle med henblik på at sikre en høj brugertilfredshed tværgående i IT gennem opfølgning og trending på målinger
– Eskalationspunkt i dagligdagen for incident med medium til høj påvirkning af IT drift
– Støtte ledelseslaget i IT med rapportering og driftsanalyser
Arbejdssted: Midtjylland – 100% onsite hos kunden
Omfang: 100% – Fuld tid
Opstart: 8. november
Varighed: 5 måneder – mulighed for efterfølgende fastansættelse
Sprog: Dansk
Kvalifikationer
Kunden ønsker at konsulenten har erfaring med flest muligt af følgende teknologier:
– Solid erfaring med incident management
– ITIL-certificeret
– Erfaring med at undervise i ITIL
– Erfaring som Situation Manager
– Skal kunne fungere som en central spiller i IT-driftsorganisationen og være beslutningsdygtig
– Erfaren i samspillet med ledelse og skal kunne udarbejde ledelsesrapportering og beslutningsoplæg
– Godt overblik
Har du de rette kompetencer og er du interesseret?
Send dit opdaterede CV på dansk med det samme til mtaylor@avenida.dk