Forside > Opgaver > IT-supporter – Silkeborg

IT-supporter – Silkeborg

Deadline: 23/11/2022 UDLØBET - Se aktuelle opgaver

Kompetencer

Regioner

  • Region Midtjylland

Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?

Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.

Tilmeld dig her

Beskrivelse

Er du teknisk velfunderet og serviceminded helt ud i fingerspidserne? Skal din hverdag helst være fyldt med spændende opgaver og tekniske udfordringer? Kan du holde mange bolde i luften samtidigt? Trives du i et fagligt inspirerende miljø, og motiveres du af at yde den bedste IT-support til brugerne? Så er det dig, vi leder efter som IT-supporter til Norlys’ Servicedesk.

Du vil blive en del af Danmarks bedste support team, som til dagligt supporterer 3000 medarbejdere i Norlys – og det gøres gennem et stærkt samarbejde, et godt humør og en positiv tilgang.

Et stærkt team i en dynamisk virksomhed
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Som IT-supporter bliver du en del af Norlys’ dedikerede Servicedesk-team, der hver dag håndterer den interne support af Norlys’ medarbejdere.

Du kommer til at indgå i et ungt team, i positiv udvikling, med 22 kollegaer, der alle primært arbejder med 1st level support. Der er et stærkt sammenhold i teamet, og samarbejdes på tværs om at lykkes med alle de mange forskellige opgaver i hverdagen. Teamet er fysisk placeret i Silkeborg, Esbjerg, Aalborg og Aarhus.

På vores Norlys’ lokation i Silkeborg sidder vores Front (telefon) team og vores Core team.

Arbejdssted
Forvent 4/5 dage på lokationen i Silkeborg.

Ønsket opstart er d.1. november – og du ansættes på en 6 måneders kontrakt med henblik på fastansættelse i Norlys efterfølgende.

Serviceminded 1st level support
Dit primære ansvarsområde bliver at yde 1st level teknisk support til de interne brugere i Norlys. Du kommer til at supportere en bred brugergruppe i hele vores forretning. Uanset hvem der henvender sig, sætter teamet altid en ære i at yde fremragende support, og det betyder meget, at alle bliver mødt med indlevelse og forståelse.

Opgaver

  • behandle problemstillinger på Windows 10 og macOS
  • support af fysiske mødelokaler, såvel som Teams, Cisco telefoni og Puzzle telefoni
  • support af Microsoft 365, herunder Outlook og Exchange
  • håndtering af hardware bestillinger og klargøring af bl.a. PC
  • support af smartphones – primært IOS og Android
  • support af Citrix-relaterede problemer
  • telefoni- og walk-in support af vores brugere
  • opdatere vores vidensdatabase
  • sagshåndtering i ServiceNow


Om dig

Du er serviceminded, analytisk, kvalitetsbevidst og selvstændig af natur og trives bedst i et job, hvor brugeren er i centrum, og du kan hjælpe med at løse forskellige problemstillinger. Du er udadvendt og evner at kommunikere med brugere på vidt forskellige faglige og organisatoriske niveauer. I en til tider hektisk hverdag formår du at holde overblikket, og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.

Som kollega er du energisk og humørfyldt, hylder fællesskabet og indgår som den største selvfølgelighed i stærkt sammenspil med kollegerne i afdelingen. Du tager gerne initiativ til at forbedre vores måde at arbejde på, så vi løbende optimerer vores service over for brugerne.

Du har en uddannelse som IT-supporter, datateknikker eller har flere års erfaring med support. Du har erfaring med support af Office-produkter, Windows, macOS, brugeradministration og teknik relateret til arbejdspladser. Du har arbejdet med Active Directory, Azure, Citrix, System Center Configuration Manager (SCCM), SharePoint og med ITIL.

Det forventes, at du kan begå dig på dansk og engelsk i både skrift og tale.

Om os
Et spændende job i en energi- og telekoncern med højt til loftet, gode ansættelsesvilkår og et godt arbejdsmiljø, der gør det sjovt at gå på arbejde. Din arbejdsdag vil være udfordrende og alsidig – og aldrig kedelig! Hver dag vil du møde ind i et dynamisk og socialt miljø, hvor der aldrig er langt mellem udfordringer, udvikling og succes. Hos Norlys er kompetence, ansvar, tillid og engagement nøgleord, og der er masser af muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Vil du være en del af fællesskabet?
Har du spørgsmål, så kontakt Ulrik Calum, som er rekrutteringsansvarlig på 28 59 05 10 eller ucalum@avenida.dk