Forside > Opgaver > IT-supportere til servicedesk – Storkøbenhavn

IT-supportere til servicedesk – Storkøbenhavn

Deadline: 30/06/2024

Kompetencer

Regioner

  • Region Hovedstaden

Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?

Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.

Tilmeld dig her

Beskrivelse

For kunde i Storkøbenhavn søges IT-supportere til kundens servicedesk. Du bliver en del af et hold på cirka 60 dygtige kollegaer, hvor der lægges vægt på den gode stemning samt faglig og personlig udvikling. Dine arbejdsopgaver vil omfatte:

-Kommunikation med brugernee via telefon, serviceportal og chat
-Modtagelse af henvendelser fra brugere og registrering i sagssystemet
-Generel fejlsøgning og løsning af it-udfordringer
-Modtagelse og prioritering af opgaver og bestillinger
-Vejledning i forhold til bestillinger m.m. på kundens serviceportal
-Onsite-support hos kundens kunder i forbindelse med projekter
-Samarbejde med eller udlån til vores driftsteams i forbindelse med opgaver

Arbejdssted: Storkøbenhavn
Omfang: 100 %
Opstart: ASAP
Varighed: 2 måneder (option på forlængelse)
Sprog: Dansk og engelsk

Kvalifikationer
Vi søger en profil, som kvalificerer sig på følgende, eller lignende, metoder og principper:
-Du skal trives med at tale i telefon
-Du brænder for at yde en god service
-Har flair for it og kan hjælpe brugerne via fjernsupport
-Du kan arbejde selvstændigt
-Du dokumentere dit arbejde på skrift
-Du er positiv, fleksibel og udadvendt

Har du de rette kompetencer og er du interesseret?
Send dit opdaterede CV på dansk med det samme til ucalum@avenida.dk