Forside > Opgaver > Contract Managers, København

Contract Managers, København

Deadline: 31/03/2022 UDLØBET - Se aktuelle opgaver

Kompetencer

Regioner

  • Region Hovedstaden

Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?

Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.

Tilmeld dig her

Beskrivelse

For vores kunde i København søger vi flere contract managers, som tilsammen kan dække følgende arbejdsopgaver:

-Detailafdækning af leverandør- og kontraktstyringsprocesser samt opgaver, der ansvarsmæssigt skal placeres i kontoret. Med afsæt i standard leverandør- og kontraktstyringsprocesser, fx ’contract management’, ’issue & dispute management’, ’document management’, ’financial management’, ’service performance management’, osv., skal der faciliteres en proces, hvor det afdækkes, hvilke konkrete processer og opgaver, der ansvarsmæssigt skal håndteres af kontoret og hvilke der skal håndteres af den øvrige organisation. Herunder skal styringsmæssige snitflader mellem øvrige organisatoriske enheder afdækkes. Processen skal resultere i udarbejdelsen af et beslutningsoplæg, der indeholder et samlet organisatorisk design af kontrakt- og leverandørstyringskontoret samt en implementeringsplan.

-Udarbejdelse af drejebog: Med afsæt i det overordnede design, skal der udarbejdes en detaljeret leverandør- og kontraktstyrings drejebog, som i detaljer beskriver, roller og ansvar i kontoret samt hvordan relevante leverandør- og kontraktstyringsprocesser og opgaver skal varetages. Drejebogen skal omfatte detaljerede procesbeskrivelser med opgaver og opgavefrekvens, samt fx RACI-modeller, der redegør for de forskellige rollers ansvar i opgaveløsningen.

-Drejebogen skal have et format, som gør den egnet som grundlag for afvikling af uddannelse i leverandør- og kontraktstyring.  Drejebogen skal udarbejdes, så den løbende kan videreudvikles i takt med, at kontorets etableres og kapacitetsudvides.

-Udarbejdelse af tracking-værktøjer og tjeklister samt kontraktspecifik opsætning: For at dokumentere og strukturere arbejdet med kontraktstyringen, skal der etableres tracking- og tjeklisteværktøjer, der muliggør, at alle relevante kontraktuelle opfølgningspunkter samt relevante hændelser kan registreres i et struktureret format. Værktøjerne skal også sikre, at selve kontraktopfølgningerne (fx resultatet af contract managernes arbejde) kan registreres.

-Tracking-værktøjerne skal også sættes op, så de afspejler de kontrakter, som kontoret har ansvaret for,

-Uddannelse: Der skal afvikles uddannelse i drejebog samt tracking-værktøjer og tjeklister.

-Operationel bistand til leverandør- og kontraktstyring: Der er behov for, parallelt med drejebogsudarbejdelse m.v., at leverandøren også kan bistå med den operationel leverandør- og kontraktstyring i forhold til relevant kontrakter.

Arbejdssted: København
Omfang: 100 %
Opstart: ASAP
Varighed: 3 – 6 måneder
Sprog: dansk og engelsk

Kvalifikationer
Vi søger en profil, som kvalificerer sig på flest mulige af følgende kompetencer:
-Erfaring med contract management
-Erfaring med leverandør- og kontraktstyring
-Erfaring med udarbejdelse af tracking-værktøjer

Har du de rette kompetencer og er du interesseret?
Send dit opdaterede CV på dansk med det samme til ucalum@avenida.dk