Forside > Opgaver > Erfaren .NET Udvikler søges til InterMail

Erfaren .NET Udvikler søges til InterMail

Deadline: 31/12/2022 UDLØBET - Se aktuelle opgaver

Kompetencer

Regioner

  • Region Hovedstaden

Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?

Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.

Tilmeld dig her

Beskrivelse

Er du en dygtig .NET Udvikler? Har du erfaring med udvikling af applikationer og integration? Vil du med på en spændende digital rejse, hvor du er med til at præge udviklingen og retningen? Så tag et kig på følgende stilling.

Teamet:
InterMail søger en alsidig og erfaring softwareudvikler med .NET baggrund til deres Digital Solutions afdeling, som består af 7 dedikerede kollegaer. Du bliver en del af deres dygtige og erfarne DevOps team, hvor du kommer til at arbejde på deres egenudviklede kundeloyalitets systemer – både SaaS og on-prem – udviklet til en række af store danske og nordiske kunder.

Om jobbet og din rolle:
Du bliver lært godt op i deres digitale servicekatalog og du kommer til at koordinere tæt med mange af organisationens afdelinger. Det er derfor afgørende, at du har en stærk evne og naturlig tilgang til at samarbejde og kommunikere på tværs med både udviklere, kommercielle projektledere, sælgere og ikke mindst slutbrugere.

Dit primære arbejdsopgaver er primært på udvikling og opgaver af teknisk karakter.

Eksempler på arbejdsopgaver kan være:
-Udvikling af kundetilpassede løsninger i loyalitetsprogrammer – eksempelvis nye features.
-Vedligeholde og videreudvikle loyalitetsprogrammerne.
-Fejlsøgning.
-Supporterer på tickets.
-Udvikling på deres nye IM Loyalty løsning jf. road map.
-Deltage i møder for at scope projektet.
-SQL queries: Lave rapport, fejlsøge og udrede i databasen og trække statistik

InterMail hjælper mange kunder med Rest API integrationer, hvor de oftest skal integrere enten deres loyalitetssystem med kundens email marketing system eller tredjepartsleverandørs system. Desuden laver de integrationer mellem CRM systemer og marketing automation systemer og enkelte gange laver de dem også via SFTP løsninger, såfremt API ikke er en mulighed. De laver også integrationer, hvor kunder uploader filer til en SFTP, hvor de læser de uploadede filer og uploader dem til kundens system (fx marketing automation system) via API integration.

Arbejdssted
Din arbejdsplads vil blive med hovedlokation i Hvidovre i København med mulighed for at arbejde fra deres kontor i Malmø.

Kvalifikationer & profil:
-Du har min 3 års erfaring fra en udviklings- og driftsorganisation, inden for softwareudvikling.
-Du har interessen og evnen til at sætte dig dybt ind i de digitale services og udvikling.
-Du har solid viden og erfaring med teknologier fra Microsoft som .Net og Azure.
-Du har solid og dokumenteret erfaring med REST og SOAP webservices.
-Du skal være vant til at arbejde med databaser f.eks., SQL.
-Du taler og skriver flydende dansk eller svensk samt kan kommunikere på engelsk.
-Du arbejder selvstændigt og prioritere mellem flere åbne sager.
-Du har høj faglig standard og en naturlig interesse i at sætte dig ind i andres kode.

Det er et plus, at du har erfaring med at arbejde med applikationsgrænseflader i ASP.NET web Forms og Entity Framework.

InterMail tilbyder:
-At du kommer med på den spændende digitale rejse som InterMail er i gang med.
-Fokus på din udvikling (kurser, certificering etc.).
-Højt til loftet i et uformelt og passioneret miljø.
-En inkluderende leder som skaber tryghed gennem åbenhed og ærlighed.
-Høj work-life balance med fleksibilitet og stor frihed.
-Gode pensionsvilkår, sundhedsforsikring og god løn efter kvalifikationer.

Ansøgning
Avenida Consult er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Recruitment Director Mia Boldsen Müller på tlf: +45 2866 3943 eller på mail: mbmuller@avenida.dk. Tiltrædelse er snarest muligt og der afholdes løbende samtaler. Send derfor gerne dit CV. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Lidt om InterMail
InterMail er en dansk kommunikationsvirksomhed med ca. 90 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København (Hvidovre), Aarhus, Malmø & Göteborg. Vi hjælper med målrettet kommunikation, der skaber leads, salg og kundeloyalitet. Vores kunder spænder bredt fra store nordiske koncerner til mindre og mellemstore virksomheder. Vi har eksisteret i mere end 120 år og hjælper ca. 500 kunder årligt. Vi arbejder efter tre kerneværdier; høj faglighed, fuld fleksibilitet samt max. sikkerhed. Vi er desuden ISO 9001 og 27001 certificerede, så vi stiller høje krav til interne arbejdsprocesser og datasikkerhed.