Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?
Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Beskrivelse
For vores kunde i Midt- Østjylland søger vi en projektassistent til at tage del i et større migreringsprojekt. Vi søger en der kan hjælpe med følgende opgaver:
-Assistere med koordinering af møder
-Opdatering af opgave logs
-Møde bookning i de forskellige fora
-Hjælp med beslutningsreferat fra forskellige møder
-Assistere med administrative opgaver (referat, opdatering af status, kommunikation internt mv.)
-Assistere projektledelsen med, opdatering af planer, opdatering af statusrapporter, sikre at dokumenter er tilgængelig på Teams, struktur i Teams
-Lave oplæg til intern kommunikation i Projektet – ansvar for at kommunikationsplanen holder/anvendes
-Assistere med kommunikation til interessenter rundt om projektet.
Arbejdssted: Midt- og Østjylland
Omfang: 100 %
Opstart: hurtigst muligt
Længde: 8 måneder – mulighed for forlængelse
Sprog: Dansk & engelsk
Vi har brug for en konsulent med flest mulige af følgende kvalifikationer:
-Erfaring med administrative opgaver i et PMO eller i et større projekt med mange interessenter
-Forståelse for hvordan et projekt køre og er organiseret
-Erfaring med at arbejde med deadlines og mange skiftende opgaver
-Kunne arbejde selvstændigt
-Skarp til at bruge Excel, Powerpoint, Teams og Office produkter generelt.
Har du de rette kompetencer?
Send straks dit CV og angiv, hvor hurtigt du vil kunne starte på ucalum@avenida.dk