Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?
Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Beskrivelse
For en kunde i med kontorer i blandt andet midt- og nordjylland søger vi en projektleder. Konsulenten skal stå for etablering af det sammenhængende kvalitetssikrings-setup for på et af kundens produkter, herunder etablering af en operating model for kvalitetssikring af leverance, opsætning, test/efterprøvning/validering af ladestandere. Arbejdsopgaver opfatter blandt andet:
-Udarbejdelse af kvalitetssikringstrategi
-Fastlæggelse af kvalitetskrav forankret i værdiskabelse og drift
-Udarbejdelse af operating model for kvalitetssikringsfunktion – hvem, hvordan, hvor ofte osv.
-Udarbejdelse af dokumentationsstandarder for kvalitetssikring, herunder struktur for samme
-Inputgiver til systemer, der dokumenterer kvalitetskravene
-Kvalitetssikring af de tekniske installationer foretaget af partnere, herunder klarmelding på installationer
-Udvikling og etablering af kvalitets KPI’er og opfølgning
-Procesetablering for efterbehandling af brugerklager og reklamationshåndtering
-Procedurer for sikkerhedsmæssige efterprøvninger og tests af ladeprodukter
-Etablering og drift af tilsyn i forbindelse med nyetablering, servicering og udskiftning af lade-enheder
Arbejdssted: Midtjylland/ Nordjylland
Omfang: Fuldtid (20 – 40 % remote)
Opstart: Hurtigst muligt
Længde: 4 – 6 måneder, mulighed for forlængelse
Sprog: Dansk
Vi har brug for en konsulent med flest mulige af følgende kvalifikationer:
– Solid erfaring med projektledelse
-Struktureret
-Leveranceorienteret
-God teoretisk baggrund med stor praktisk hands-on erfaring
Har du de rette kompetencer?
Send straks dit CV og angiv, hvor hurtigt du vil kunne starte på ucalum@avenida.dk