Ønsker du at modtage opgaver som denne på mail?
Vær blandt de første til at få besked, når vi har nye freelance konsulentopgaver. Det tager kun et minut at tilmelde dig.
Tilmeld dig her
Beskrivelse
For vores kunde i det centrale København søger vi en projektleder til tekniske afklaringer af en opgradering af et eksisterende system i sundhedsområdet. Der skal etableres servere, installeres software osv. Man kommer som Projektleder til at deltage i en mindre styregruppe hvori nøglepersoner i projektet indgår.
Opgaverne består i:
Projektledelse på opgraderingen, det forkromede overblik:
– Udarbejde en tidsplan ud fra de aktiviteter og deres afhængigheder, der bliver kortlagt
– Afklaring af hvilke dele af de valgfrie funktionelle dele i den nye laboratorie version der skal implementeres, efter vurdering af om det giver værdi for hhv. laboratorier eller den administrative del.
– Koordination af opgaver med relevante interessenter – fx leverandører, Statens IT, Sundhedsdatastyrelsen, systemforvalter, arbejdsgruppe, laboratorier.
– Skabe et overblik over eksisterende tilpasninger af LIMS systemet, da disse skal kortlægges og implementeres i det opgraderede system
– Afklaring af behov for undervisning af brugere, samt lægge en evt. undervisningsplan
– Udarbejde en plan for go-live med den nye version og andet opdateret software herunder test ifbm. go live og hypercare aktiviteter
– Styring af fremdrift
– Koordinering og styring af udarbejdelse af testcases og testplan
– Dokumentation af løsning, konsulenten dokumenterer administrative opgaver, så som referater, beslutninger, tidsplaner, testcases mv. Derudover har konsulenten en opgave med at udarbejde en struktur for dokumentation, og derefter at inddrage relevante personer til den faglige dokumentation af løsningen.
Arbejdssted: København
Omfang: 500 timer i perioden
Opstart: primo/medio august – 15. december 2023
Varighed: 500 timer i perioden
Sprog: Dansk
Kvalifikationer
Vi søger en profil, som kvalificerer sig på flest mulige af følgende kompetencer:
– Koordinerer opgaver mellem alle aktører
– Afholder projektmøder internt på SSI og med leverandører i samarbejde med systemforvalter
– Udarbejder tidsplaner samt opfølgning på overholdelse af tidsplan, evt. korrektion på tidsplan
– Udarbejder statusrapporter efter aftale
– Koordinerer i forhold til udarbejdelse af dokumentation
– Dokumenterer beslutninger fra møder fx arbejdsgruppe møder, møder med SIT, møder med andre leverandør (dvs. udarbejdelse af referater), samt opfølgning herpå.
Det er et krav man har en Projektlederuddannelse
Har du de rette kompetencer og er du interesseret?
Send dit opdaterede CV på dansk med det samme til Lhagelquist@avenida.dk