Orckestra-konsulent
Find dygtige Orckestra Commerce Cloud specialister her.
- Stor erfaring med ansættelse af Orckestra-konsulenter
- Højt kvalificerede kandidater
- Cv'er i indbakken på blot 24 timer
I et marked hvor efterspørgslen på dygtige it-konsulenter er enorm kan det være svært at finde de rigtige kompetencer til et projekt. Den problemstilling har vi i Avenida gjort til en mission at være løsningen på.
Vi har mange års erfaring med at ansætte it-konsulenter til de største danske virksomheder samt offentlige institutioner. Vi har opbygget et meget omfattende og bredt favnende netværk af it-konsulenter – danske såvel som internationale.
Vi har haft mange år til at forfine vores service når det gælder at matche projekter med de helt rigtige kompetencer. Det er både match på den faglige kompetence, men også match på den it-konsulent, der passer bedst ind i jeres organisation.
Send os en beskrivelse af jeres projekt samt hvilket team, I søger en Orckestra-konsulent til at indgå i – så vender vi hurtigt retur med CV’er på mulige kandidater.
Skal vi hjælpe med at sammensætte et helt team af kompetencer til jeres projekt hjælper vi også gerne med det.
Hvad er Orckestra Commerce Cloud?
Orckestra Commerce Cloud er en cloudbaseret omnichannel-løsning, der forbinder online og in-store shopping i en enkel platform. Orckestra er en software-as-a-service bygget på Microsoft Azure, der giver jer mulighed for hurtig lancering af nye løsninger og en utrolig skalerbar løsning.
Er I en virksomhed der tænker i omnichannel-strategi, så er Orckestra Commerce Cloud en solid og yderst fremtidssikret løsning.
Omnichannel-strategi
Dette er at lægge en strategi, der går på tværs af alle salgs- og kommunikationskanalerne i en virksomhed. Tilstedeværelsen af brandet skal væres den samme uanset hvilken kanal kunden møder virksomheden på.
Om du køber produktet via webshoppen eller står nede i den fysiske butik – skal pris, produkt og oplevelse være den samme.
Vi har erfarne Orckestra-konsulenter der ikke bare er specialister i Orckestra Commerce Cloud, men som også har en dyb forståelse og erfaring med implementering af omnichannel-strategi.
En enkel platform der giver et 360 graders udsyn
For at opnå en omnichannel-strategi, forbinder Orckestra Commerce Cloud jeres øvrige systemer så I får overblikket over alle kanalerne i virksomheden.
Enterprice Integration
Integration af jeres øvrige vitale virksomhedssystemer som ERP, CRM, POS, PIM osv.
Commerce Extensions
Betalingsløsninger, pris- og rabatberegning, forsendelsesløsninger, analyseværktøjer, e-mail-services osv.
Alle ovenstående bliver samlet og integreret med Orckestra Commerce Cloud for at give den ensartede handelsoplevelse med jeres virksomhed på tværs af kanalerne.
Hvilke opgaver kan en Orckestra-konsulent hjælpe med?
Om I allerede har en Orckestra Commerce Cloud løsning eller ønsker at implementere en, så har vi de Orckestra-specialister, der har den nødvendige erfaring.
Projekter vi har erfaring med:
- Sparring, vejledning og implementering af en Orckestra Commerce Cloud løsning
- Udvikling og tilpasning af løsning
- Integration af eksterne systemer
- Fejlsøgning og test af platform
- Undervisning i løsningen og muligheder
- Projektledelse
Lad os finde jeres næste Orckestra-konsulent
Vi kan være et supplement til jeres øvrige søgning efter it-kompetencer, intet er forpligtende og koster jer ikke noget.
Det kræver kun at I sender os en beskrivelse af projekt og faglige kompetencer I søger, så går vi i gang med at finde de helt rigtige Orckestra-konsulenter.
Vi vil også meget gerne agere sparringspartner, hvis I ønsker at afdække hvilke it-kompetencer jeres projekt kræver.